Beschreibung
- This text gives a more universal approach to the subject
- Reaches a wide range of physicians from different disciplines
- Easily structured for hands-on diagnosis
Inhalt
Epidemiologic and Health Costs of Incontinence.- Epidemiology of Urinary Incontinence.- Epidemiology of Faecal Incontinence: A Review of Population-Based Studies.- Economic Costs of Urinary Incontinence in Germany.- Perception of Incontinence in and by Society.- Pelvic Anatomy, Physiology and Etiology of Incontinence.- The Rodent Animal Model to Explain Stress Urinary Incontinence.- Birth Trauma and Incontinence.- Neurogenic Urinary Incontinence.- Fecal Incontinence After Rectal and Perianal Surgery.- Diagnostic Methods to Detect Incontinence.- Evaluation of Anorectal and Pelvic Floor Muscle Function.- Imaging of the Pelvic Floor Videoproctography and Dynamic MRI of the Pelvic Floor.- Diagnostic Methods to Detect Female Urinary Incontinence.- Conservative Therapy of Incontinence.- Pharmacological Treatment of Urinary Incontinence.- Medical, Behavioural and Minimally Invasive Therapy A Urologists View.- Medical and Behavioral Treatment of Fecal Incontinence.- Operative Therapy of Urinary Incontinence.- Innovative and Minimally Invasive Treatment of Stress Urinary Incontinence.- Abdominal, Vaginal or Laparoscopic Approach for Urinary Incontinence?.- Diagnostic and Surgical Management of Stress Urinary Incontinence.- The Artificial Urinary Sphincter.- Operative Therapy of Fecal Incontinence.- Sphincteroplasty.- Dynamic Graciloplasty.- The Artificial Bowel Sphincter in the Treatment of Severe Fecal Incontinence in Adults.- Innovations in Fecal Incontinence: Sacral Nerve Stimulation.- Stoma Surgery.- Postoperative Care of Patients After Pelvic Operations.- Postoperative Management After Surgery for Incontinence and Prolapse.- Postoperative Management of Urinary Incontinence After Urologic Surgery.- Incontinence Treatment after Rectal or Perianal Surgery.- Qualityof Life and Long-term Results After Incontinence Treatment.- Quality of Life with Urinary and Fecal Incontinence.- Long-term Results After Surgery for Urinary Incontinence.- Long-term Results of Surgery for Stress Urinary Incontinence A Urologists View.- Long-term Results After Fecal Incontinence Surgery.- Quality of Life with a Permanent Colostomy.- How Can We Improve the Treatment of Incontinence?.- Is Urinary or Fecal Incontinence a Preventable Event?.- Concept of the Pelvic Floor as a Unit: the Case for Multidisciplinary Pelvic Floor Centers.- On Asymmetry in Sphincters.- Functional Asymmetry of Pelvic Floor Innervation and Its Potential Role in the Pathogenesis of Fecal and Urinary Incontinence Report from the EU-sponsored Research Project OASIS (On Asymmetry In Sphincters).
Informationen zu E-Books
„E-Book“ steht für digitales Buch. Um diese Art von Büchern lesen zu können wird entweder eine spezielle Software für Computer, Tablets und Smartphones oder ein E-Book Reader benötigt. Da viele verschiedene Formate (Dateien) für E-Books existieren, gilt es dabei, einiges zu beachten.
Von uns werden digitale Bücher in drei Formaten ausgeliefert. Die Formate sind EPUB mit DRM (Digital Rights Management), EPUB ohne DRM und PDF. Bei den Formaten PDF und EPUB ohne DRM müssen Sie lediglich prüfen, ob Ihr E-Book Reader kompatibel ist. Wenn ein Format mit DRM genutzt wird, besteht zusätzlich die Notwendigkeit, dass Sie einen kostenlosen Adobe® Digital Editions Account besitzen. Wenn Sie ein E-Book, das Adobe® Digital Editions benötigt herunterladen, erhalten Sie eine ASCM-Datei, die zu Digital Editions hinzugefügt und mit Ihrem Account verknüpft werden muss. Einige E-Book Reader (zum Beispiel PocketBook Touch) unterstützen auch das direkte Eingeben der Login-Daten des Adobe Accounts – somit können diese ASCM-Dateien direkt auf das betreffende Gerät kopiert werden.
Da E-Books nur für eine begrenzte Zeit – in der Regel 6 Monate – herunterladbar sind, sollten Sie stets eine Sicherheitskopie auf einem Dauerspeicher (Festplatte, USB-Stick oder CD) vorsehen. Auch ist die Menge der Downloads auf maximal 5 begrenzt.